امروزه با پیشرفت جوامع کیفیت زندگی هم تغییر کرده است و داشتن یک دکوراسیون با وسایل زیبا و جذاب در خانه ومحل کار اهمیت خیلی بیشتری پیدا کرده است . محصولات صنایع دستی اصفهان امروزه زیبایی و ظرافتشان بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است وچه در داخل وچه در خارح از کشور بسیار مورد توجه و پسند مردم قرار میگیرد و دلیل ظرافت ها و زیبایی هایی که هنرمندان اصفهانی به شکل خارق العاده ای بر روی این آثار خلق کرده اند معمولا در نقاط مهم دکوراسیون خانه و محل کار قرار میگیرد.

به طور کلی تمامه وسایلی که در خانه و محل کار مان وجود دارند هر کدام تا حدی در دکوراسیونمان تاثییر گذار میباشند به همین دلیل صنایع دستی اصفهان که پایتخت هنرهای دستی کشورمان میباشد تنوع زیادی در محصولات دارد و هنرمندان این شهر با هنر هایه اصیل کشورمان مانند : خاتم کاری ، میناکاری ،فیروزه کوبی و … محصولات فوق العاده ای را خلق میکنند که هر کدام زیبایی های خاص خودش را دارد.

از وسایلی که در مهمانی ها و مراسم هایمان بسیارمورد توجه و تاثیر گذار در زیبایی دکور منزل و محل کار میباشد، ظروفی مانند شکلاتخوری ، میوه خوری و از این دست وسایل میباشد که یک انتخاب خوب علاوه بر افزایش اعتماد بنفس حس خوبی را به ما و مهمانهایمان منتقل کرده و در زیبایی دکورمان بسیار تاثیر گذار بوده. با توجه به علاقه  و میل ما به خوردن شیرینی جات به خصوص به همراه چایی در جمع ها و مراسم هایمان ظرف شکلات خوری زیبا و شکیل اهمیت دارد.

گنجینه صنایع دستی کشورمان که از سرمایه های ملی مان میباشد وبا سالها تلاش و زحمت استادان بزرگ کشورمان به این حد از ظرافت و زیبایی رسیده است با هنرهای پرظرافتی مانند خاتم کاری که از هنر های پرطرفدار و اصیل کشورمان میباشد و مرکز اصلی تولید آن شهر اصفهان بوده، و نقش آفرینان دیباج انوع این ظروف را با بالاترین کیفیت و قیمت تولید خدمتتان عرضه میکند. این ظروف علاوه بر جنبه کاربردی با توجه به زیبایی های ظاهری اش جنبه تزئینی بالایی نیز دارد و با طرح ها و نقش های مختلف با توجه به سلیقه و دکورتان انتخاب میشود.

 

چگونه ظرف شکلات خوری زیبا و شیک انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب این وسایل برای خانه و محل کارباید ظروفی را انتخاب کنید که با دیگر ظروفمان هماهنگ باشد تا فضای زیباتری را برای خودمان و مهمانهایمان ایجاد کنیم . عدم هماهنگی بین وسایل موجب آن میشود که میز و دکورمان شلوغ و نا منظم به نظر برسد و تاثیر منفی درهماهنگی و زیبایی دکور ومیز پذیراییمان داشته باشد. بنابراین بهتر است سبک دکوریمان را هم مورد نظر داشته باشیم. ظروف خاتم کاری به این دلیل بسیار مورد توجه است که با اغلب دکوراسیون های امروزی هماهنگ است.

داشتن درب از ورود گرد و غبار به داخل ظرف جاوگیری میکند

درب این ظروف به راحتی با دستگیره کوچکی که بر روی آن قرار دارد باز و بسته میشود

داخل جعبه های شکلاتخوری خاتم به تمیزی روی آن ساخته شده است و نیازی به قرار دادن کفی در آن ندارد.این جعبه ها

 

نقاط قوت ظروف :

1.طراحی زیبا و منحصر به فرد

2.مناسب برای سرو انواع خوراکی و تنقلات

3.مناسب برای دکوراتیو منزل و آشپزخانه۳

بستن

آجیل خوری مس و خاتمکاری

آجیل خوری مس و پرداز ، ترکیبی بینظیر از نقوش خاتم و رنگ مس است. این اثر زیبای صنایع دستی
آجیل خوری مسی فیروزه کوب اصفهان تزئینی و لوکس
بستن

آجیل خوری های تزئینی و کاربردی برای پذیرایی

آجیل خوری تزئینی :   مقدمه : فیروزه کوبی از هنر های محبوب و اصیل کشورمان میباشد که چه در