برای دیدن محصولات دیباج به پایین حرکت کنید. 

صنعت هنر فیروزه کوبی اصفهان :

از هنر های زیبا و دوستداشتنی کشورمان که علاقه مندان بسیار زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد هنر زیبایه فیروزه کوبی میباشد که مهمترین تولید کننده این صنعت فیروزه کوبی در ایران شهر اصفهان میباشد که هنرمندان و تولید کنندگان در این شهر این هنر را بر روی انواع ظروف و همچنین زیورآلات تولید و عرضه میکننند. قدمت این فیروزه کوبی در ایران حدود هفتاد سال میباشد و در آن موقع بر روی ظروف انجام میشده است که جزئی از تاریخ و فرهنگ کشورمان بوده است .

طریقه ی ساخت محصولات فیروزه کوبی اصفهان به این صورت میباشد که در بین قطعه هایه فیروزه لاک تیره رنگی قرار میگیرد که هرچقدر که محصول هنر فیروزه کوبی کار شده منظم تر و پرکار تر باشد و همین طور فاصله ی کمتری بین قطعات فیروزه باشد محصول تولید شده از ارزش بالاتری بر خوردار است امروزه مرکز این هنر شهر اصفهان میباشد .

صنایع دستی فیروزه کوبی اصفهان :

در حدود ۷۰ ساله پیش این هنر فيروزه كوبي صنايع دستي در شهر مشهد به دست یوسف حکیمیان انجام میشده است و نزدیک ۲۰ سال بعد از آن این هنر توسط حاج داداش به شهر اصفهان برده شد و در این شهر به رشد و شکوفایی بسیار زیادی رسید .

این هنر صنایع دستی فیروزه کوبی اصفهان هم مانند اکثر محصولات تولیدی اصفهان که توسط دست ساخته میشود بیشتر جنبه تزئینی و تجملی دارد اما از آن جهت که بر روی ظروفی مانند شیرینی خوری ، گلدان ، شکلاتخوری و … نیز انجام میشود جنبه کاربردی هم پیدا میکند و میتوان از آن در خانه علاوه بر جنبه تزئینی به عنوان یک محصول کاربردی برای پذیرایی کردن از مهمانان نیز استفاده کرد.

امروزه از این هنر صنایع فیروزه کوبی علاوه بر تولید زیورآلات و ظروف برای ساخت عنواع تابلو های نفیس و ارزشمند نیز استفاده کرد . ساخت این محصولات به این صورت است که خوشنویسی بر روی سطح پارچه نوشته میشود و باید در مرحله بعد قطعات فیروزه کوبی توسط استاد کار خیلی زیبا و تمیز چسبانده شود. همینطور اگر سطح کار چوبی باشد باید بعد از لیزر کردن کاره فیروزه کوبی بر روی آن انجام شود.

کارگاه فیروزه کوبی در اصفهان :

کارگاه فیروزه کوبی از جاهایی میباشد که افراد علاقه مندن به صورت حضوری از ساخت کار دیدین کنند که شما میتوانید در صورت تمایل به آدرس  اصفهان – پل چمران – خیابان آل احمد آمده و از نحوه ساخت و تولید محصولات دیدن کنید ..

ما در هر نوع صورت خرید حضوری و آنلاین آماده خدمت رسانی به شما سروران میباشیم.

قیمت ظروف فیروزه کوبی اصفهان به چندین عامل بستگی دارد که از جمله ی آنها میزان حجم مس و قطعات فیروزه کوبی شده به کار گرفته شده در ساخت آن محصول در ابعدا مختلف میباشد. از عوامل مهم دیگر کیفیت سنگ فیروزه میباشد که حتما دقت داشته باشید که از جایه معتبری با شناسنامه و ضمانت این محصولات را خریداری کنید.

شما همراهان عزیز می توانید علاوه بر خرید فیروزه کوبی اصفهان به صورت حضوری از ما در اصفهان و تهران مستقیم و بدون واسطه، به صورت غیرحضوری، اینترنتی و آنلاین انواع محصولات فیروزه کوبی شده اصفهان و دیگر محصولات تولیدی در این شهر به دور از دست واسطه گران این صنعت در سایت فروش فیروزه کوبی اصفهان خریداری نمایید.

صادرات فیروزه کوبی :

امروزه صادرات این محصولات فیروزه کوبی نقش جهان به دلیل علاقه مندانی که در خارج کشور نیز بین مردم وجود دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است . به همین خاطر شرکت دیباج نیز آماده این امر میباشد که این محصولات را به علاقه مندان خارجی هم معرفی کند تا باعث رشد این صنعت در کشورمان شود .

همچنین این آثار در مکان های مهم و رسمی مانند ارکان هایه دولتی و خصوصی ، سازمان ها و شرکت های مختلف به عنوان یک محصول تزئینی و هنری مورد استفاده قرار میگیرد .

ضمانت کیفیت محصولات

تولید انواع محصولات فیروزه کوبی :

آجیل خوری مسی فیروزه کوب اصفهان تزئینی و لوکس
بستن

آجیل خوری های تزئینی و کاربردی برای پذیرایی

آجیل خوری تزئینی :   مقدمه : فیروزه کوبی از هنر های محبوب و اصیل کشورمان میباشد که چه در
آجیل خوری شیک صنایع دستی فیروزه کوبی در اصفهان
بستن

خرید آجیل خوری محصوله صنایع دستی اصفهان

خرید آجیل خوری محصوله صنایع دستی اصفهان :   مقدمه : امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی دکوراسیون هایه بسیار
جام مسی ظروف دکوری و تزیینی فیروزه ای
بستن

خرید جام دکوری و فیروزه ای

خرید جام دکوری و فیروزه ای :   فیروزه کوب از جمله هنرهایی است که در ایران و تمام دنیا
شکلات خوری فیروزه کوبی شده سایز بزرگ
بستن

شکلات خوری فیروزه کوبی شده سایز بزرگ

شکلات خوری فیروزه کوبی شده سایز بزرگ :   اندک افرادی هستند که در دنیا با دیدن این نوع محصولات
ظرف فیروزه کوب مسی اصفهان | شکلاتخوری |
بستن

ظرف فیروزه کوب مسی اصفهان

تومان269.000
خرید ظرف های فیروزه کوب مسی اصفهان :   افراد کمی هستند که با دیدن این نوع محصولات فیروزه کوبی