اگر کالایی را که خریداری کرده ایم ایراده فنی داشت یا آسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید بکنیم ؟
به چه صورت سفارش خود را درکمترین زمان تهویل بگیریم ؟
آیا بصورت تلفنی می توان سفارشی داشت؟
اگر کالای سفارش داده شده با آنچه سفارش داده ام یا تحویل گرفته ام مغایرت داشته باشد چه اقدامی باید انجام داد؟
برای خرید از سایت حتماً باید عضو باشم؟
میتوانم به جای شخص دیگری خرید انجام بدم ؟
ساعات کاری واحد فروش
در کلیه روزهای کاری تیم فروش دیباج از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ از طریق شماره تلفن های اعلام شده ، آماده پاسخگویی به شما مراجعین محترم می باشد ، ضمنا سایر کانال های ارتباطی نظیر ایمیل ، تلگرام و پشتیبانی آنلاین نیز برای سهولت ارتباط آماده پاسخگویی به شما عزیزان بزرگوار می باشد.
تلفن تماس واحد فروش : 09132115441
بازگرداندن کالا
بازگرداندن کالا:
- شما خریدار محترم می توانید پس از دریافت کالا ، تا سه روز اقدام به عودت محصول به دیباج نمایید. لازم از است در صورت نیاز به عودت شماره حساب و درخواست خود را به صورت مکتوب در جعبه مرسوله قرار داده و بسته بندی را به شکل اولیه انجام دهید و محصول را به آدرس دیباج ارسال نمایید. تضمین سلامت و نیز هزینه های بازگردانی محصول در مراحل عودت کالا بر عهده خریدار می باشد.
- در صورتی که محصول در زمان تحویل توسط متصدیان ارسال دارای بسته بندی آسیب دیده و یا قبلا باز شده باشد ، شما می توانید از دریافت آن خودداری نموده تا مراحل بازگردانی و ارسال مجدد کالا به صورت خودکار انجام گردد.