دسته‌بندی نشده

 

ظروف صنایع دستی و کاربرد آن در سبک زندگی

از آنجایی که ظروف پذیرایی از اصلی ترین وسایل خانه و حتی دفتر کار می باشند بخصوص در مهمانی هایمان و برخی از جلسات کاری بیشتر از هر وسیله ای در چشم می باشد و می تواند سیگنال و آرامش مثبتی را به مهمانهایمان بدهند، و اعتماد بنفس بیشتر هم در ما ایجاد کند بنابراین درساخت و تکمیل یک دکوراسیون پذیرایی ایده آل توجه به ظروف و وسایل دکوری با اهمیت می باشد .

اگر برای انتخاب یا تغییر ظروف پذیرایی به دلیل تکراری شدن قصد دارید اینبار با ظروف تزئینی و هنری اصفهان جلوه ای جدید و خاص به پذیرایتان بدهید. باید بدانید اصلی ترین محصولات دست ساز اصفهان که زبانزد گردشگران خارجی میباشد: شامل : ظروف میناکاری ، خاتم کاری ، مس وخاتم ، مس و مینا ، ظروف مسی و فیروزه کوبی، قلمزنی، پرداز، مشبک فلز و … در طرح و رنگ های متفاوت مطابق با نیازتان می باشد که تصاویر خیلی از این ظروف در سایت موجود می باشد چنانکه قصد دسترسی سریع تر به محصولات را دارید یا تصاویر غیر تجاری این آثار را میخواهید با ما در ارتباط باشید .

این آثار امروزه به دلیل ظرافت و زیبایی اش و ارزشی که طی سالها تلاش و خلاقیت بالای استادان ایرانی پیدا کرده است در بین مردم محبوب شده است و امروزه این محصولات جذاب که زیبایی ، فرهنگ و هنر بالای ایران را در خود جای داده اند با معرفی بیشتر در فضای مجازی و حضور گردشگران در اصفهان جان بیشتر گرفته است تا نبوغ و خلاقیت بالایه هنرمندان کشورمان بیشتر و جذاب تر بر روی این آثار نقش ببند.

انواع ظروف پذیرایی مانند : ست چای خوری ، سینی ، سوپ خوری ، شیرینی خوری ، میوه خوری ، آجیل خوری ، پارچ و … در کارگاه دیباج با ضمانت نامه کیفیت یک تا ده ساله خدمتتان عرضه خواهد شد . برای حفظ درخشندگی و بالا ماندن کیفیت این آثار لازم است تا از مواد اولیه با کیفیتی استفاده کرد و برای ساخت محصولی با ظرافت و زیبایی خیلی بیشتر باید زمان بیشتری را صرف کرد و همینطور هنرمندان زبر دست و با تجربه تری بر روی آن کار کنند که قطعا در قیمت آن هم تاثیر گذار خواهد بود .

یکی از دلایل محبوب ماندن این محصولات در میان انبوهی از محصولات صنعتی این است که با تلاش و تجربه هنرمندان و حضور جوانهایمان در این صنعت محصولات تولیدی خودش را علاوه بر تنوع در طرح ، شکل و رنگ‌بندی با فضاها و دکوراسیون های امروزی و مدرن وقف داده است و با میزهای مختلف چوبی، فلزی ،استیل ،ام دی اف و … قابل ست شدن با دیگر وسایل میباشد..

این ظروف پذیرایی برای هتل ها ، شرکت ها و رستوران های سنتی و یا مدرن با هر سبکی ترکیب خاص و زیبایی را رقم خواهند زد و اگر با دقت بیشتری نگاه کنیم جای خالی این محصولات بجای ظروفی که تکراری و یا دمده شده اند حس خواهد شد .

این ظروف معمولا با ترکیب مس ساخته می شوند زیرا مس خاصیت های زیادی دارد و مانند ظروف سرامیکی ، کیریستال  و … موجب درخشندگی محصول شده و قیمت مناسب تری هم دارد . این ظروف در صورت نگهداری و رعایت یکسری نکات ساده مثل تمیزی آن با دستمال مرطوب و نرم و خودداری از ضربه به آن با وسایل تیز و سنگین تا سالها درخشان و خوش فرم حس مثبتی از این محصولات خواهیم گرفت .

این ظروف برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف و مهم گزینه خیلی خوبی می باشند زیرا علاوه بر کاربردی که دارند میتوان از آن به عنوان یک محصول کاملا دست ساز که جنبه های تزئینی و هنری بسیار بالایی دارد استفاده نمود.

هر کدام از این ظروف قیمت های متفاوتی دارند، زیرا به نسبت ظرافت و میزان حجم کاری که میبرند، تا محصولی باکیفیت و با ارزش بالاتری تولید شوند. البته در برخی از ظروف مانند بشقاب غذا خوری انتخاب بشقاب های ساده و سفید میتواند مفید و موثر تر باشد .

فروشگاه اینترنتی دیباج تنوع لازم را برای انتخاب مجموعه مناسب، متناسب با سبک فعلی فضای خانه شما را دارد. فرقی نخواهد کرد که آشپزخانه یا فضای پذیرایی شما یک سبک سنتی داشته باشد، یا قصد داشته باشید بیشتر به سمت یک مجموعه پذیرایی مدرن و معاصر بروید، می‌توانید با خرید ظروف پذیرایی دست‌ساز احساس خاص و دلنشینی به فضای خود ببخشید.

حضورظروف و وسایل جدید میتواند تا حد زیادی فضای تکراری شده محیط را برایمان عوض کند و این بار پیشنهاد ما این است که این اتفاق را با ظروفی که علاوه بر کیفیت و زیبایی های ظاهری عشق و روح انسانی در آن دمیده شده است امتحان کنیم.

صرف‌نظر از قیمت مناسب، تنوع گوناگون، امکان تعویض تا یک هفته، پرداخت درب محل، ارسال سریع و ایمن، گارانتی کیفیت و اصالت محصول، تضمین دریافت محصول سالم، امکاناتی هستند که مجموعه دیباج در اختیار شما قرار می‌دهد در ضمنی که عزیزانی که در شهرهای اصفهان و تهران هستند می توانند با حضور در فروشگاههای ما و لمس و دیدن محصول مورد نظر خود از نزدیک از این امتیاز بهرمند بشوند.

در انتخاب و خرید محصولات صنایع دستی ایران نکته و امتیازی که وجود دارد این است که شما بعد از سالها که محصولی از صنایع دستی را در خانه خود نگهداری کردید نه تنها از ارزش ریالی آن کم نشده است بلکه قدمت و ارزش بالاتری پیدا کرده است و این امتیاز و ارزش شامل محصولات صنایع دستی میشود، چرا که جدا از ارزش متریال مصرف شده در تولید محصول، استاد سازنده و تولید کننده آن هنر دست خود را در آن اثر باقی گذاشته و این هنر هیچگاه ارزش خود را از دست که نخواهد داد، بلکه بر ارزش آن افزوده خواهد شد.

تنوع زیاد رشته های مختلف صنایع دستی ما این امکان را میدهد که با هر نوع دکوراسیون و جلوه و نمای محصولات را ست کرده و زیبایی منزل و یا محل کار خود را صد چندان نمائید.

کاربردی بودن محصولات ما ویژگی است که به شما در انجام دادن رسم زیبا و پسندیده  پذیرایی از مهمان کمک زیادی خواهد کرد. برای این منظور استفاده از ظروف پذیرایی شیک متناسب با فضای مهمانی و تعداد مهمانان از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. می‌توانید برخی از ظروف زیبا را با چیدمان متفاوت در کنار هم قرار داده و ست‌های پذیرایی زیبایی بوجود آورید.

سرو و چیدمان در ظروفی صنایع دستی مانند شیرینی خوری، میوه خوری، شکلات خوری، قندان، آجیل خوری، پشقاب، کاسه، ست چای خوری و… علاوه‌ بر اینکه نشان‌دهنده ذوق و هنر میزبان و احترام به مهمان به شمار می‌آید، زینت بخش میز پذیرایی و حتی دکوراسیون منزل نیز قلمداد می‌شود.

محصولات و ظروف مسی همیشه محبوب و جذاب بوده است بخصوص با خلاقیت و طراحی‌هایه زیبا و دیدنی هم در بخش صنعتی و بخصوص در بخش صنایع دستی با هنرهای پر ظرافتی مانند خاتم کاری، مینا کاری و نقاشی های زیبای پردازو قلمزنی که بر روی آن انجام می گردد.

خرید مجموعه‌های ظروف پذیرایی شیشه‌ ای می‌تواند یک تجربه منحصر‌به‌ فرد و هیجان‌انگیز باشد، حتی میتوانید  یک انتخاب رنگ متفاوت داشته باشید. ظروف صنایع دستی اصفهان نیز بر اساس نیاز و کاربردی که از آن ظروف می خواهید می تواند انتخاب شود و با توجه به سبک پذیرایی و دیگر ظروفتان و حتی دکوراسیون منزلتان آن‌ها را انتخاب کنید .

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات زیبا و با کیفیت شما را در رسیدن به هدفتان یاری نمائیم.

ممنون و سپاسگزار

نقش آفرینان دیباج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *